b {color:#ffffff;} i {color:#ffffff;} u {color:#ffffff;}
So...

etz gehts auf. Ich mach endlich mal wieder nen ordentlichen Eintrag. Wir ham jetz Gott sei Dank scho sommer und ich schreib nur noch 2 Schulaufgaben (dafuer zwar D und Lat, aber naja...kamma nix machn ) Ansonsten gibts bei mir nix neues, mach grad mehr oder weniger Mathe Hausi und finds doof dass morgen scho wieder schul is.

Merci, Laura

17.6.07 19:00
 
Home

About me

Photos

Skewl Quotes

Rezepte

Gästebuch

Links

Gratis bloggen bei
myblog.de